Meraba arkadaşlar. Bugün doktora gittiğimde keseyi 8 haftalık ama kalp atısı bebek göremedik vajinal muayenedede görünmedi detaylı ultrasonla bakıldı ordada göremedik doktorum kürtaj önerdi boş gebelik dedi başına böyle birşey gelen var mı beklemesem sonuc degişirmi yoksa ne yapmalıyım yardım eder misiniz lütfen 😒