Merhabalar. 7 buçuk aylık oğlum var. Alttan 2 tane dişi geliyo 3-4 gün öncesine kadar doyacağı kadar yiyordu. Bikaç gündür yemek istemiyo sizlerin de oldu mu diş iştahsızlığı. Kaç gün sürdü. En son 1 de oynayarak bişeyler yedirdim ondan beri ağzına hiçbir şey almıyor sadece beni emiyo oda çok az. Mama da içmiyo bu zamana kadar mama meme gitmiştik.