Merhabalar 3 bucuk aylık bebeğim var ve gecen hafta 3 aylık kontrolünde 7 kilo 63 cm idi fakat normalinde daha cok kilo alan ve emen bir bebekti bu ay meme reddi yasıyoruz yine de emziriyorum bol sabır çekerek resmen memeyle savaşıyor kafayı çeviriyor sürekli saç kurutma makinesi sesi ile duruluyor ve öyle biraz biraz emiyor sonra uyku arasında güzel emiyor ama ona rağmen aldığı grm düşük geldi doktorumuza cünkü ilk ay 1800 alıp ikinci ay 1100 aldıgı için doktorumuz bir hafta gözetim önerdi ve bestlak damla kullanmamı isteyerek emzirmemi istedi bir hafta sonra bugün kontrolde bakıldı sadece 50 grm almış ve doktorumuz en az 100 grm almalıydı dedi düşük dedi ve mama takviyesi önerdi bende doktorumuza söyledim meme reddi yasıyoruz eğer mama verirsem memeyi hemen bırakır diye o da sağımm yap biberonla ver aralarda dedi bir sağım bir emme olarak ilerlr baktık hala huysuz grm az mamaya baslamak zorundayız dedi genel olarak tetkikler yapıldı bir sorun çıkmadı şükürde ama sürekli elini yumruk yapıp şapır şupur emiyor memeyi emse bile öyle bende simdi sağım ve meme ile deneyeceğim baktık hala grm az alıyor mama takviyesine ozaman baslıcam ama ben isyiyorum ki en azından 6 aylık olana dek sadece anne sütü ile beslensin 6 aylık ta ek gıda mama ve meme olarak ilerlese de sıkıntı yok ama su an küçük geliyor sizlerde bu durumu yaşayanlar varmı varsa neler yaptınız?? Moralmen canım sıkılmış durumda 😑