2 aylık bebeğim var.Uyuduğunda birden uyanıyor.Yatırdığım gibi 2 dakika sonra direk gözlerini açıyor,sanki hiç uyumamış gibi.
Birde uyuduğunda dalmış şekilde olsa bile değişik sesler çıkarıp kıpır kıpır kıpırdıyor sonra tekrar uyuyor.Böyle olan var mı acaba ?
Bu durum çok canımı sıkıyor uykusu hafif olduğu için.Ama bir yandanda birşey vardır diye korkuyorum.İnternette çok açıklamalı arama olmadığı için googlede yazdığım kadarına epilepsi olabilir falan yazıyor olarak çıktı.
Allah korusun.Googleye bakarsak herkes kanser ,yinede tedirgin oldum.Bilgisi olan varmıdır?
Yada aynı şeyleri yaşayan ?