incitanem3 Csg2105 ay yazmışsınız burda ayını. Bu arada sevdi sanki yedirdim ama toktu iki çay k. Kadar aldı 🥰
Csg2105 Yasirefeninannesi benim bebeğim emmediği için doktor tavsiyesiyle başladım kilo artışı normal mi bebeğinizin
Yasirefeninannesi livanurvealpinannesi61 bence kasik mamalar normal mamalardan farksiz oyle olsaydi +4 5 ay mamasi yapmazlardi bence
livanurvealpinannesi61 Yasirefeninannesi bence siz içeriğini araştırın üzerine +4 ay yazıyor içinde şeker süt bal VS var formül mama ayrı şey kaşık mama ayrı şey. 1 yaştan önce süt bal şeker içeren gıdalar verilmez yalnız. Sadece satmak için üzerine +4 ay yazmışlar içeriği temiz değil.
1prensmom incitanem3 normal pirinç ununu muhallebi yapıyorum içine muz ve bebe bisküvisi atıyorum çok seviyor sabahları ek gıda olarak onu veriyorum tabi içine bazen farklı şeylerde atıyorum akşamları da havuç kabak çorbası veriyorum yine ana öğünü anne sütü 6 buçuk aylık
Yasirefeninannesi livanurvealpinannesi61 yok cnm baktim coguna 4 5 uygun olanlarda o dediklerinize rastlamadkm hele hip tertemiz icerigi falan
Alya-Sena livanurvealpinannesi61 kasik mamalar Gibi her formul mama da temiz icerikli degl ki bazi mamalarda pirinc unu var sanirim gecen oyle bi yazi okumustum.
frambuaz incitanem3 pirinç unu besleyici ozellıgı yok ırmık kullanmanı onerırım cocuga bır faydası olmaz sadece karnı doyar okadar
livanurvealpinannesi61 Yasirefeninannesi paketli gıdalar ne kadar sağlıklı olabilir ki ben çocuklarıma hiç almadım onları. Gereksiz kalori. Yemek yesin daha faydalı.
incitanem3 Kbraba zaten anne sütü alıyor ama çok hevesli diye gece de çok sık uyanıyor diye doysun veriyim dedim
Yasirefeninannesi livanurvealpinannesi61 mamalarda paketli gida ama mecbur veriyoruz ama bazi kasik mamalarin icerigi normal mamalardan daha temiz bence
Irmakmelegim Ekin-melek22 onların içinde katkı maddesi çok aslında zararı o kaşık mamasını kendiniz yapabilirsiniz kızım 15 ay 8 günlük daha hiç kaşık maması vermedim gerek duymadım kahvtlida sizin tam tersinisiyim kızım büyük olduğu için ballı çevizili yumurta demetesli peynirli yumurta pankek yada peynirli patatesli yumurta vb çeşit üretim yaparım kaşık maması ni da bazn irmik pişirilir muz veya elma yumurta zeytin peynir koyarım birazda pekmez ve ya bal 1 kase yer ama nadir yaparım
Ekin-melek22 Irmakmelegim ben de yumurta, peynir, tahin, pekmez veriyorum da, artık kendime yaptıklarımdan yedirmeye başlıcam. Yumurta pişirmek, pankek falan.
Zeynep0808 incitanem3 8 aylık olacak ne irmik pirinç unu yulaf vermedim genelde çorba ve meyve püresi yapıp veriyorum
livanurvealpinannesi61 Alya-Sena formül mama mecbur veriyoruz ama kaşık mama yemesi şart değil faydası yok yani.
livanurvealpinannesi61 Yasirefeninannesi formül mama mecbur içmesi gerek ama kaşık mama yemesi şart değil. Kaşık mama arı mama prinç unu ilerde obezite diyabete sebep oluyor ki içeriği temiz mamalar da var.
Melike353 incitanem3 ben pirinç ununu malzeme tutucu gibi kullanıyorum kızım katı gıdaları yemek istemiyo kusuyo bende sabahları meselaa yumurta peynir vs. ezip princ ununu pişirip karıştırıp yediyorum aynı şekilde istediğiniz meyvelerlede yapabilirsin benim kızım severek yiyo tercih meselesi her bebek bir değil
Yasirefeninannesi livanurvealpinannesi61 ben ari mamadan bahsetmiyorum oda verilebilir 6 aydn sonra birde tek o verilmez formul sutte verilmeli ayni zamands ama hipin hicbi mamasi sekerli ve pirincunlu degil olsa bile organik oyle okudum