Ktyfts Merhaba arkadaşlar bebeğim 24 günlük doğduğunda 13 14 gün kadar küvezde kaldı. Hastaneden aldığımda gayet iyiydi ama 2 3 gündür bebeğim uyumuyor belki 2 saat anca . Memede uyuyo kucağımda uyuyo ayakta sallarken uyuyo yatağa koyunca 5 dakika geçmeden kalkıyo. Sizinde böyle mi o kadar çok yorucu oluyor ki. Allahtan annem var nöbetleşe bakıyoruz. Evime geçince nasıl yapıcam 😫
Ktyfts Deniz06 çok kafama takıyorum bi derdimi var bir yerimi ağrıyo ama öyle olsa hiç durmazdı sanırım🥹
Merryli Bebeğiniz atak haftasına girmiş olabilir. Benim bebeğimde 2 ay kuvözde kaldı, düzeltilmiş 25 günlük söylediğiniz gibi çok huzursuz sürekli emmek istiyor ağlıyor bağrıyor. Bi araştırın isterseniz ilk atak haftası 5. Haftaya denk geliyor
Suleakblt O günlerde hep öyleler benimkide öyleydi hep açtı hep emmek istiyordu şimdi 3 aylık hiç yyatakta durmazdı hep kucak isterdi şimdi duruyor çok şükür benim o günler çok zordu hele 40 çıkınca lohusa depresyonundaydım o günleri düşünmek bile istemiyorum halaa çok küçük ama ben daha iyiyim en azından merak etmeyin büyüdükçe daha düzelir hızlı büyüyolar bu günler geçiçi her ayın bi zorluğu var ama geçicek
Ktyfts Suleakblt İnşaAllah geçer bir an önce . Bu zorluğu çektiğim yetmiyormuş gibi etrafta ki boş insanların konuşmasını da çekiyorum. Yok kucağa alıştırma, biz böyle büyütmedik bunları duyunca insan daha çok yıpranıyor. Bütün annelere rabbim kolaylık versin 🥹🥺
Suleakblt Ktyfts onlsrı duyma herkesin etrafında var onlardan bende dahil yaşadıklarını sen biliyosun ama emin ol geçicek büyüdükçe herşey daha güzelleşicek bende sabırsıxlıkla 6 ayı bekliyorum 😍