ARKADAŞLAR MERHABA 1,5 aylık bir bebeğim var ve normalde ağlayan huysuz bir bebek değildir.Uyanıyor ağlıyor,emiyor uyumuyla dalmada baya sıkımtı çekip ağlıyor sürekli kucak istiyor aklıma iye batması geldi YouTube’dan baktım sırtında elleri tam birleşmiyor ben mi beceremedim acaba dedim ama bilmiyorum ne yapmam lazım bir de bebeğinizin elleri sizin de soğuk mu bazen soğuk bazen sıcak oluyor el soğukluğu üşüme belirtisi mi bebeklerde