Kızlar merhaba öncelikle çok uzatmadan kısa ve öz bir şekilde anlatmak istiyorum mutluluğumu bugün sabah spinal sezeryan ile oğlumu doğurdum başta çok korktum hatta doktoruma beni geri eve yollamasını istedim falan neyse ben sezeryanımı oldum ve sonra odaya çıktım sabah 8 de doğuma girdim ve 1 saat sonra çıktım ama oğlum 7 dakka da doğup ailelerimize teslim edilmiş neyse yukarıya çıktım ve inanın ki ölüyorum sandım ve öğlen saat 2 ye 3′e kadar agrıdan acıdan öldüm sonrasında agrı kesici sayesinde düzeldim ve şuan gayet iyim sadece karın bölgem acıyor ama yürüyebiliyorum şuan bebeğimde bende gayet iyim annelik çok güzel bir duyguymuş