BirAnneBirBebekkkKk Hangisini kullanıyorsunuz memnun musunuz uygun fiyatlı bir telefon almak istiyorum
Beraninannesii BirAnneBirBebekkkKk realme c25y kullanıyorum eşim 40 hediyesi almış memnunum üreticisi oppo’ymuş 128 GB.
salakmisincemilee BirAnneBirBebekkkKk xiomi 10s kullanıyorum 15 gün önce falan aldım gayet başarılı f/p ürünü
ikievlatannesi BirAnneBirBebekkkKk 2 seneyi geçkin xiaomi mi note 10 kullanıyorum gayet başarılı memnunumm
BirAnneBirBebekkkKk ikievlatannesi 11 pro düşünüyorum da samsungla arasinda kaldim hic bu markayi kullanmadim