Canbulatcin Hanımlar iyi akşamlar. Denizli de oturuyoruz ve iyi bir çocuk doktoruna ihtiyacımız var. Bazı sıkıntılarımız var. Bi kaç doktor gezdik özeller de ama bi faydasını görmedik malesef.