Kızlar bu ara sık post açıyorum çünkü çok sıkılfım bunaldım artık. Bebeğim aşırı huy değiştirdi. Zaten uyuması yemesi içmesi hep sıkıntılıyfı. Sürekli meme reddi biberon reddi herşeyi yaşadık. 3 aydan sonra dahada katlanılmaz oldu. 3 aylıkken hep 20 şer dk uyurdu ama saat 2 de duş aldırıp yüz üstü yatırınca 3-4 saat uyurdu. 3.5 aylıkken bıraktı onu tamamen dedim atak başladı tm neyse. Sonra biberonu tamamen bıraktı. Sütüm yrtmese bile almadı. Neyse dedim atak. 4. Aya girdik diş başladı. tüm sorunlar devam etti. Uykuda mama vermeye çalıştım kah uyandı kah ağladı sabrettim 5. Aydayız 4. Dişinide çıkardı 2 gün önce. Bugün rahattı farkındayım ağrısı sızısı yoktu. Ama hala aynı problemle. Biberonu geçtim artık ek gıda sürecindeyiz ama uyku!!!!
Uyutmak için on yöntem deniyorum. İlk emziriyorum bazen o an uyuyo. Uyumazsa kucakta pışpış bazen ı aşamada uyuyo. Uyumazsa beşikte salla. Bazen o aşamada. Pda olmazsa ana kucağı. Bazen o aşamada. Ama bazen ı bile olmuyo tüm hepsini başa sarıyorum. Ve bazen 20 dk sonra uyanıyo. Sonra mızır mızır. Bazen 40 dk. Bazen 1 saat. Asla düzene sokamıyorum kendi uyusun da demiyorum en azından bir yöntemle uyutuyum razıyım. O kadar düzensiz uyuyı ki. 5 te uyandı şimdi tekrar uyudu. Ne zaman kalkacak akşam uykusuna yatırcam bi fikrim bile yok. Geceleri beşbin kez uyanıyoruz. Ne önerirsiniz. Uyku eğitimibş başaramam ben kıyamam.