Ftmsrt Kızım 22 aylık el yüz hastalığı olmuş hep kabardı su çiçeği gibi sonra yaraya bıraktı kendini. Kremler verdi doktor. Yaşayan var mı acaba canım çok sıkıldı
Ayse33mehmet 4.5 yasindaki oglumda geçirdi bu hastaligi hala etkileri devam ediyor yaklasik 2 ay once geçirdi su an tirnaklari dökülmeye basladi maalesef