Merhaba guzel anneler.. bugun tam 4 aylik olduk ve aşı icin saglik ocagina gittik. Demir ilaci verdiler ancak bu ilaci kullanmali miyim emin olamadim var mi kullanan ya da alternatifini onerebilecek olan? Ayrica yan etkileri vs konusunda da tecrube ve fikirlerinizi ogrenmek istedim. Simdiden tesekkur ederim yardımcı olan her anneye 🥰😘