iki_tospik_annesiii Alpimom1 1 2 haftaya kadar büyürler canm zaten çıkmışlar çay kaşığıyla vur ses geliyor mu 😍
Alpimom1 iki_tospik_annesiii çok güldüm yoruma 😂 yok üsten tam patlatmadı sanırım bu görseldeki dip kısmı önden böyle görünüyor üstten bakınca şiş baya açtırmıyor ki ağzını 😂
Alpimom1 Rozerinn sanırım evet :)) çok huzursuz çok salya döküupr ama ekleyince elime sertlik gelmiypr sadece şişş duruyor önden böyle dip kısmı beyazz duruyor anlamadım ya
iki_tospik_annesiii Alpimom1 Hahah ben öyle test ediyorum 😅😅 1 kaç haftaya netleşir cnm ☺️ Benim ilk oglumda tam 4 aylıkken çıkartı 2 ci oglum şuan 10 aylık oda 6 aylıkken çıkarttı şimdi 7 tane dişi war
Rozerinn Alpimom1 2 haftaya kalmaz patlar o şişlik ve çıkar yavaş yavaş siz arada soğuk bezle masaj yapabilirsiniz iyi gelir
Rozerinn Alpimom1 yok hiç bir sorun olmaz her bebeğin gelişimi farklı olur bazı bebekler çok erken diş çıkarır bazıları geç
Durununannesiiiiiiii Alpimom1 benim bebeğiminde bu şekilde ve hep çığlıkla uyanıyor düzenli gece uykusu gitti habire ağlıyor
Alpimom1 Durununannesiiiiiiii aynı bizimde böyle üstten patlatamadı daha sürekli ağlıyor memnuniyetsizlik hep gece ne güzel dğzenli uyku saati vardı hep mahvoldu ne olacak hiç bilmiyorum:((