Merhaba anneler ben forumda yeniyim bebegim 16 günlük. Bursa İnegöl’de oturuyorum. İnegöl’de olup çocuk doktoru önerisi verebilecek olan var mı ? Bebeğim çığlık çığlığa bagirmiyor ama sürekli ikinarak kıpkırmızı olarak kaka yapıyor kabız değil kakası normal geliyor. Birde hep ağrısı var sanki uyanıkken 10 dk bir kızarıyor yüzü acı cekiyormus gibi oluyor çok üzülüyorum. Sütüm henüz yetecek kadar çoğalmadigi için Aptamil kullanıyordum belki daha iyi olabilir diye iki defadır evolviaya geçtim. Geceleri uykuya zor daliyor yavrucum.