Bende o klinige gidiyorum ama doçent doktor barış ekiciye ikisi var zaten.şöyle anlatayım canım başka şehirde yaşıyorum istsnbullla arası 12 saat biz gece cıktık yola bu doktoru cok araştırdım tabi beebgim yanımda korkuyorum ya yolda bişey olursa.neyse gittik istanbula cok şükür sag saglim neymiş efendim randevu oluşturmamız lazımmış tsbi biz bir can havliyle yola cıktık gerekirse yalvarırrız bakar doktor die düşündük kızlara doktora orda söylüyoruz kabul etmediler cok yogunmuş biz dışardan geldik cocugumuza baksın lütfen desek de nafile nasıl doktor vicdanıdamı yok cay içmeye gitmedik sonucta.neyse diger doktora randevu aldık o boşmuş iyikide boşmuş iyikide yolumuz barış beyle kesişmiş cok iyi bilgili kendinden emin şiddetle tavsiye ederim canım telefona mesaja cevap verir.buda doçent canım