Arkadaşlar merhaba 1.5 aylık bebeğime D vitamini verdiğim zaman yüzünde isilik gibi yaralar çıkıyor, aşırı gaz yapıyor ve çok kusuyor. Ocean, devit, pedia, D3 total gibi bir çok markayı denedim hepsinde sonuç aynı :( kullanmamız gerekiyor ama bebeğime aşırı yan etki yapıyor maalesef. Bu durumu yaşayan başka anneler varsa yardımcı olabilir misiniz ?