Dnddrn 10 gün oldu doğum yaptım ama idrarimi yaptığım yer de ağrı var sanki büzülüyor gibi bir acı var bu durumu yaşayan var mı acaba ?
Hohomoromu Dnddrn sezeryanla mı doğum yaptınz sezeryan ise sonda takılıyor ya belki onu. Etkisi acıyor veya enfeksıyn kapmıs olabılırsnz
mlda_nr Dnddrn canım normal yaptıysan bende normal yaptım benimde öyle oluyodu zamanla geçti o bölge rahim hepsi toparlanıyo küçülüyo o yüzden