Zor_hayat_47 Eşim bana 1.evlilik yıl dönümümüzde bana hediye almadı ne kadar çok üzülüyorum o kadar zoruma gidiyor ki anlatıyorum anlamıyor al diyorum kendi ağzımla almıyor büyük pahalı hediyelerde gözüm yok en azından küçük birsey alsa gönlümü hoş etse o kadar mutlu olurdum ki ama yapmıyor birşey dogum günüm sevgililer günü bile geldi geçti birsey yok onları takmadım ama ilk yıl dönümünde almadı işte hatta 6 ay geçti bile üstünde ama bilmiyorum üzülüyorum işte elimde değil 😑😕
MeleKk34 Zor_hayat_47 dördüncü yıl evlilik yıldönümüydü Ağustos 27 ıphone 12 pro aldı geçen sene baget tektaş aldı her sene bişey alır ama ben hiç bir sene almam 😂kadının erkeğe hediye almasından hoşlanmaz
sadeturkvatandasi Zor_hayat_47 yani bende mi problem var bilmiyorum ama asla takılmıyorum 5 yıllık evliyiz hiçbir özel günde bir şey beklemedim dalgasına laf sokarım o kadar. Siz bir şeyler yaptınız mı peki? Hep kocalardan bekliyoruz. Ben hiçbir şey yapmadığım için ondan bekleyecek yüzümde olmuyor🙈 yani size değer veriyor, seviyorsa elinden gelen maddi manevi tüm ihtiyaçlarınızı karşılıyorsa anlayışlı, sizi kırmaktan imtina ediyorsa bu kadar zorunuza gitmesin derim çünkü erkekler genelde odun oluyor her özel günü kendinize zehir etmeyin.
minikoglummmmm Zor_hayat_47 bizimde gecenlerde bir senemiz oldu almadı bişey ama gelip üzgün olduğunu kafamı işten kaldıramıyorum demesi ben beklemiyorum hediye felan söylemesi yeterli benim için
lalbg Zor_hayat_47 sevgiliyken de böyle miydi? Doğuştan gelen bi kalaslık mı var yoksa sonradan mı kalaslaştı?
TheBossMom Ben herşeye takılırdım tanışan doğum günü hep önemser kutlarım oğlumdan sonra yıldönümümüzü bile unuttum öyle ki kafam dolu 😃
TheBossMom Zor_hayat_47 benim eşimde öyle ben hediyeden en anlarım bir şey iste alayım diyor ama öyle de hediye olmuyor maalesef huyu böyle ise değişmez ben 7 senedir değiştiremedim.
Zeynpozdmr61 Tabiki insn üzülüyo ben 1. Yıldönümünde hamileydim sözle kutlamasına razıydım onu da yapmadı günlerce agladm bi ay sonra da dogurdum zaten ama simdi trenckot sipariş telefonunda gördm caktırmadm hiç çünkü dedm 15 kasımda annemlere gitcem kalmaya gene aynı senaryo olcak artk üzülmek istemiyorm kendimi garantiye almak istiyorm dedim korkusuna hediye alms😂 bacım belli et üzüldüğünü bi de ona mahkum gibi durma sen yoksan da ben tek basıma yada ailemle güçlüyüm pozları yarat
Keremali22 Bir gün icin üzülmeye deymez bence ben hatırlasın yeter bana zaten ben ihtiyacım olunca bunu istiyorum diyorum alıyo ama ben ona süpriz yapmaya bayılıyorum
Damlatugce Zor_hayat_47 bütün özel günlerimizi kutlarız karşılıklı olarak dogumlarimda da aldı eşim bu konuda ince düşünür
Marianne Zor_hayat_47 biz ikimiz de umutmuştuk bu sene. öğlen arası yemeği dışarda yiyelim diye çıktık, Google photo hatırlatma çıkardı evlendiğiniz gün diye. o şekilde kutlamış olduk. hediye falan almıyoruz. öyle anlaştık. maddi hediye yerine manevi yani duygu hediye edeceğiz diye söz verdik o da doğum günlerde, yurtdışı seyahati, tatil paketi, spa masaj gibi gibi.
1anne1bebek___ Her özel günümüz için gününde veya sonrasında mutlaka alır iPhone 11,altın kolye ve bileklik, 5 tane altın bilezik , airfryer,hamur yoğurma makinası, süpürge kıyafet falan 1 buçuk senenin içinde aldığı hediyeler
Deletedmom_123 Aynı doğumda bile almadı burda hediyeleri yarıştıranları boşver senin gibi çok insan var bende dahil
lalbg MinnakvLiva hayır cidden çok sinir oldum. İnsan ilk evlilik yıl dönümünde hiç bi şey yapamıyosa 1 gül alır gelir. Hadi 2 kuruş paran yoktur sarılır öpersin bi çikolata alırsın bi şey yaparsın ya. Bi de yazmışlar beklemeyin etmeyin diye. Bekleyin arkadaşım hediye değil ama bi güzel sözü bekleyin en azından. Gül gibi kızlar gitmiş nasıl hanzolarla evlenmiş🤦🏻♀️
MinnakvLiva lalbg hee niye beklemeyecekmişim alacağız tabiki hediyeleşmek sünnettir sevdiğini değer verdiğini belli edersen kimse milyon dolar beklemiyor hediyenin büyüğü küçüğü olmaz düşünmek yeter