Tam gaz sancılarının başladığı zaman emzirdikten sonra göğsünüze yatırıp gazını çıkarırken yirmi dakika kadar ya da on dalmasını bekleyip sütlerde mideye inince yatırırsanız hemen uyanmaz belki yapıyorsunuzdur ama yine söyliyeyim dedim biri de bana söyleydi o zaman keşke 🥲😁🤍🤍