ayfer69 Kızlar ya bana bı akıl verin oğlum 4 yaşında kızım 16 aylık bir de bebeğim var 3 aylık büyüklerle uğraşmaktan yedirip oynstmaktan 3 aylık bebeğimle emzirmek dışında hiç ilgilenemiyorum oğlumla kızımla hep konuşurdum ilgilenirdim eline oyuncak tuttururdum simdi 16 aylık olan 3 aylık olanı kıskanıyor konusturmuyor zarar verme eğiliminde hep. Bebeği hep ondan kaçırma durumunda oluyorum çok moralim bozuluyor bu duruma çok yoruluyorum gerçekten ev işleri yemek çocukların bakımı. 16 aylık olan cok hareketli başına bı iş getirecek diye hep peşindeyim misafirliğe bile gidemiyorum her yeri birbirine katıyor evden çıkamıyorum çok bunaldim bu durumu yaşayan var mı aranizda
Ekvatoral ayfer69 valla üç çocuk ve ev işini iyi yetiştiriyorsunuz. Tebrik ederim. Bu aşamada en iyi çözüm bir yardımcı, oyun ablası, aile üyelerinden birilerinin size gelip destek olması. Ev işlerini beraber yapabilirsiniz hem oyun gibi oluyor
Annecik34 ayfer69 Allan yardımcınız olsun öncelikle ve tebrik ederim cesaretinizden dolayı hepsi küçük 3 çocuk gerçekten zor..
ayfer69 Tns1224 hayatımın hiç biz döneminde 3 çocuklu düşünmedim kendimi büyük konustum demek ki. Kızım doğduktan 3 ay sonra regl oldum ve hemen spiral taktırmak düşündüm. İşe başladım bugün yarın derken sonraki ay hamile olduğumu ogrendim büyük konuşmamak gerekiyormuş bu devirde 3 çocuk yapılır mı insanlar kafayı mı yemiş diyordum
ayfer69 Ekvatoral yardıma gelebilecek kimsem yok yanimda oğlumu kreşe yazdırdım o okuldayken biraz daha rahatım okuldan gelince onun istekleri oyun istemesi hiç bitmiyor okulunu da seviyor ama hiç yorulmuyor
ayfer69 Annecik34 teşekkür ederim ama çok zor bir hayatım.var eşimle gezmeyi çok severdik şimdi hapsolduk eve bı kahve bile icemiyoruz dışarda. 16 aylık kızım çok hareketli korku bilmiyor çok tehlikeli bizi çok yoruyor
Ekvatoral ayfer69 en küçük tsm kucak bebesi bakımıydı vs. Diğer ikisi de tam oyun zamanı. Şöyle düşünün bir anda büyüyecekler gelecek aydınlık 😉
ayfer69 Ecoo eğer aklınızda çocuk yoksa mutlaka bir önlemini alın 2. İsteyerek oldu ama üçüncü supriz geldi. Baya yıprandım ne zaman normale dönecek hayatım bilemiyorum bir misafirliğe bile gidemiyorum