Biz 6 ay 12 günlük olduk tadım aşamasındayız tadımı geçen besinleri karıştırıp veriyorum günde tek öğün yanında da yeni tadacağı ürünü tattırıyorum bunlar bitince sonra nasıl devam edeceğim karıştım biraz öğün ne zmaan ikiye çıkmalı mesela siz nasıl ilerlediniz