Haticerdogan Kızlar bebeğim 5 aylık tam. Bende sürekli gezdir diye huzursuzlanıyo. Üç beş kez art arda öpünce ağlıyo ama başkasında susuyo duruyo kaç kez öpselerde tepki vermiyo. Bende istediği şeye ağlıyo sürekli. Başkasında bişey istemiyo bile. Neden böyle?
Dlshnn3 Haticerdogan çocuklar her zaman annesine daha çok nazlanır sana nazı geçer senden ister normal yani başkalarından çekinir
Busefee Haticerdogan 6 aylığız benim oğlum da ben yokken durur beni görünce ağlar senin düşündüğün gibi değil tam tersi nazi sana geçiyor istedigi şeyi sadece senin ona verebileceğini düşünüyor o yüzden öyle yapıyordur :)
Keremali22 Sen onun annesisin cünkü sana naz yapar baskasina nasıl yapsın bence üzülme onun sadece sana ihtiyaçı var
Haticerdogan Keremali22 bi tanede aynı zamanlı bebeğimiz var çevremizde o yabancıda ağlıyo. By defa seninki senden sıkılmış diyolar🤣
Haticerdogan Keremali22 ne zaman erer🤣 ne zaman beni ister. Başkasının evine gidince yabancı oldugunu anlıyo istiyo beni ama bizim eve gelene ve benimle gittiği yerlerdekileri yabancı bulmuyo
Keremali22 Haticerdogan daha 5aylık ya düzelir benim oglum 4bucukaylık benim oglumda herkeze gider yabancılık secmez
Samyeli008 Haticerdogan 6 aylık olunca bana yapıştı koala gibiyiz hala canım. Benim kızım da böyleydi bana gülmez başkasına gülerdi babasında sakinleşir bende ağlardı şu an aşık bana. Anneci bu kız diyor görenler kimseye gitmez beni ister. Böyle olmasını istiyordum ama şimdi de bu durumdan sıkıldım biraz da başkalarına gitse de bi nefes alsam diyorum şu an 10 aylık😂
Haticerdogan Samyeli008 bende öyle olsun istiyorum artık🤣 herşeyini ben çekiyorum tadını başkası çıkarıyo😂
Samyeli008 Haticerdogan Olacak canım hatta sonra benim gibi çok istemişim az isteseydim de biraz başkasına da gitseydi dersin. O dönem ağır depresyon geçirdim beni sevmedi bebeğim diye meğer boşuna üzümüşüm kendimi😂
Haticerdogan Samyeli008 hahhaa şuan bende o depresyonun eşiğindeuim. Gece gündüz heerşeyini çekiyorum ve aşşırı zor bi çocuk. Sonra bakıyorum başkasında nasıl keyifli😅 bide başlıyolar bak şöyle tutarsam daha çok seviyo bak böyle yapacaksıj diye. Halbuki alakası yok yapmadığımdan değil bende yine ağlıyo🤣
Samyeli008 Haticerdogan Onların ağzına kürekle vurasım gelirdi 😂 Desinler canım boşver biz bebişlerimizin annesiyiz kimse annenin yerini tutamaz. Annemiz bizi terlikle döver yine anneee diye ağlardık annemize sarılırdık öyle düşün en kötü anneler bile sevilirken biz gözümüzden sakınıyoruz biz mi sevilmeyeceğiz🥰