O merhaba kızlar sanırım mastit oldum göğsüm çok ağrıyor dokunamıyorum sürekli emziriyorum sağıyorum ama hala elime bir şeyler geliyor eşim gelince birazdan acile gideceğim ama bir şey merak ediyorum oğlum bugün hep koyu kaka yaptı normalde hep hardal gibi yapardı hiç bunu yaşayan var mı yeşil ama kıvamlı sürekli emzirmeye çalışıyorum. Bu arada sıcak duş sıcak kompres tarak ile tarama sürekli sağma emzirme emzirirken düğüme masaj yapma hepsini yaptım hala düzelemedim ateşim şu an 38.5