Kızlar cok kötüyüm ya bebeğimi beşikten alırken alnı beşiğe deydi kendimi cok suclu hissediyorum cok kötüyüm almadan önce ağlıyordu acıkmıştı yani deydikten sonra ekstra ağlamadı ama fazla şiddetli değildi açıkcası yinede cok kötüyüm bazen gazını cıkarmak için omzuma aldığımda başını öne arkaya savurunca yüzüme vuruyor ozamanda başına bişey oldu diye korkuyorum 😦😦