Sinemert şöyle söyleyeyim ablam bana joie mimzy verdi sanırım 3000 TL falan şu an. Saltanat kayıgı gibi salonda duruyor.
Ama oğlum abimin verdiği restoranda kullandıkları ikea model önü tepsisiz eski 100 TL lik mama sandalyesinde oturmayı seviyor 😅
Kesinlikle ikea antilop.. hatta bulabilirsen temiz ikinci elini al yani. Temizliği portatif olması taşınması cok önemli