KKMKYK kaç gündür açmak istediğim başlık.. Elimi neye atsam gaz yapar yazıyor. Bende biraz kendi kafama göre bazı şeyleri çıkardım listemden mesela süt bana aşırı gaz yapar içmiyorum. Sarımsak mercimek, fasülye, lahanagiller, karnıbahar, brokoli, pırasa, kavun ve elma yemiyorum. Bunun dışındakileri yiyorum.
Sabahları aç karnına 2 çay kaşığı çörekotunu 1 bardak su ile yutuyorum çok işe yaradı bende ve bebeğimde. Bana halam niyet edip iç dedi ben öyle yapıyorum siz isterseniz niyet etmeyebilirsiniz. Ayrıca günde 2 tane rezene çayı içiyorum. Küçük şat bardağına 1 tatlı kaşığı kimyon atıyorum sıcak su koyuyorum 10 dk beklettikten sonra karıştırıp içiyorum günde 2 sefer yapıyorum kahvaltı ve akşam yemeği hazırlarken. Çok şükür büyük bi gaz sancısı yaşamıyoruz bu şekilde elbette gaz oluyor ama masajla, pat patla falan çıkartıyoruz.. Birde eklemek isterim bence en önemli şey bebek beskendikten hemen sonra omuzda pat pat yapıp ağzından gaz çıkarmasını sağlamak doktor bana öyle dedi.