Cansu8835 Kızım premature 1500kg doğdu ekimin 19unda 3200kgdu bugün 2aylik aşısı vardı 3700kg olmuş 500gr almış neden böyle az aldı anlamadım fikirlerinize ihtiyacım var çok üzüldüm 😔
Mom098 Cansu8835 canım benim bebeğim de 400 Gr almıştı. Halbuki sutum de vardı ama yetmiyormuş. Kilo aldırmıyormuş. Doktor az demişti. Doktorla beraber Karar alıp mama başladık. Gerçekten de çocuk doymuyormus. Hem anne sütü hem mama kısa sürede kilosu normale döndü.
Cansu8835 Mom098 canm işin ilginç yanı o zaten hem emziriyorum hem Aptamil mama veriyorum ondan şaşırdım bu kadar az almasına 😔