Merhaba kızlar bebeğim daha teni 4 aylık oldu ve sadece mama kullanıyor normalde Aptamil kullanıyorduk fakat çok pahalı olduğu için maddi durumdan dolayı değiştirmek zorunda kaldım
Bebelac gold aldım ama bebeğim severek içmiyor yüzünün ifadesi değişiyor Aptamil içerken hiç öyle değildi doktorum Evolvia önerdi
Sizlerin de tavsiyelerini bekliyorum