nazli_1909 asla gitmeden ilaç vermemelisin ki doktorlarda öner miydin bebeğine izin ver mikroplarla savaşsın eve gelince 1 saatte bir ateşini kontrol ettim 2 gece boyunca saat başı kalkık kontrol ettim ama ateş çıkmadı çoğu bebektede çıkmıyor sadece uyku yaptı bebeğimde 2 gün sürekli uyudu ateş 37,5 üstünde olursa ilaç vermelisin ki bence ilaçlar ensson başvurmamız gereken şeyle şr