Kızlar oğlum 15 aylık doğduğundan beri uykusu iyiydi ama son 2 aydır çok kötü oldu uyku saati düzenliydi hep saat 11 de gece uyutup sabah 8 de uyanır sütünü içer geri uyuyurdu ama bu aralar gece 11 de uyuyup 1 de uyanıyor sabah 6 ya kadar oyalanıyor sonra uyuyup 9 da uyanıyor ama o saate kadar yatakta kıvranıp duruyor günde sadece 4 saatlik uykuylayız öğlen 1 saatlik uyuyur ama ben uykusuzluktan gebermek üzereyim 2 buçuk yaşında 1 olum daha var kendimi yorgun halsiz bitkin hissediyorum 😢😢nedendir ya sizde dw bu sorun var mı ne zaman geçecek 😩😩😩