Canım kendi kendine yedikçe alışıyor. Benim oğlumda aynı şekildeydi. Şimdi 1 yaşına girdik. Eline pankek kurabiye tarzı biseyler verdim kopartip yiyebileceği seyler. Mesela ben elimle versem küçük parça yutamazdi ama kendi kopartinca yutabiliyordu. Verdikçe yedi alışti. Şimdi daha iyi😊