elcn4139 Normalde mandıra sütnden yaparız ya köyden gelir ama şimdi evde yok paket sütten yapsam tafı nasıl olurki
Efessmomm elcn4139 yarım su bardağı pirinci biraz haşlayıp üstüne 1 litre süt vanilya kaynayınca 2 kaşık nişastayla açtığım sütü ve şekeri eklerim koyulaşınca fırına atarım