Bebeğim 36 günlük vücudunda ve yüzünde kabarıklar çıkmıştı doktora götürdük acilden acilde kabarıklara isilik dedi ama göğüs kısmında ateşi 38 çıkıyordu çocuk doktoruna götürmemizi söyledi doktora götürdüm doktor alerji olduğunu alerjinin ateş yaptığını söyledi o ara biraz arada mama veriyordum mama vermememi paketli ürünler yemememi söyledi bende süt ürünlerinden şüphelenip onlarıda yemeyi bıraktım bir kaç gün içinde kabarıkları geçti hemen hemen ama hala ateş çıkıyor üstünü çıkarınca anında düşüyor başına gelen vAr mı yada alerjisi olup ateşi olan başka öyle huzursuzluk yaşamıyoruz ama işte ateş 🙄🥺