Bu hastalık başına gelen var mı? Rabbim kimseye vermesin ama bir bilgisi olan varsa detaylı anlatır mısınız? Ter testi istendi 60 üzeri çıkmaması gerekiyormuş, 66 çıktı sonucumuz doktor 2 hafta sonra testi tekrarlamak istedi. Sınırda dedi. İçime kurt düştü resmen. Moralim bozuk. Kızım 4 yaşında 4 aylıkken hastalıkları başladı sık sık bronşit olup antibiyotik tedavisi görüyor. Hastane de de yattı. Alerjik bir çocuk ayrıyetten. Dua edin lütfen test yüksek çıkmasın 😔