Esen3536 15 aylık kızım ilaçları o kadqr zor iciyor ki resmen savaşıyoruz benm kızım gibi olan var mı yada buna Bi çözüm bulan yöntemi olan hasta olmasi Bi yana ilaç icirmek işkenceye dönüyor
Merve-miray Esen3536 Benim kız sadece antibiyotik şurup içtiğin de zorluyor. Onu içireceğim zaman da güzelce konuşarak şebeklik yaparak içiriyorum 😂
busracicek Esen3536 şırıngayla ağzını açtığı an basıyorum mecbur, sonra dikkatini başka şeylere yönlendiriyorum kusmasın diye
Gamzosgamzos Esen3536 ilk kızım Aralık’ta 3 yaşını dolduracak asla ilaç iciremiyorum kandırıp icirsemde kusuyor 🤦 ateşimiz oldumu fitil antibiyotiklik Bir durum varsa mecbur iğne oluyor
Esen3536 Merve-miray benimkini görsen asla dinlemiyor bacaklarımın arasına sıkıştırıp elinj ayağını tutuyorum kafasını geriye atiyo onu tutmaya çalışıyorum siringayla veriyom yutsun diye burnunu sıkıyorum şırınga gördüğü an kaciyo
Merve-miray Esen3536 Küçük kız kardeşim öyleydi. Çok zorlanırdık şurup vermeye valla. Allah kolaylık versin. Geçmiş olsun 💐
Esen3536 Gamzosgamzos evet mecburen bana diyorlar alıştılar çok zorlanırsin sanki ben böyle olmasını istiyorum