Kızlar doktor kontrolümüz vardı kızım tam 5 ay 11 günlük, meme+mama şeklinde ilerliyor günde 2 kere mama veriyoruz(Aptamil) diğer öğünler sadece emiyor. Doktorumuz artık ek gıdaya geçebileceğimizi söyledi tabi doyurucu oranlarda değil ilk başlarda 3 gün kuralıyla tadımlık. Oğlumada bu aylarda başlamıştım ama 2 tanede olsa dişi vardı. Kızımın dişide yok şimdi havucu haşladım ezdim tadımlık olarak vereceğim ama ezilmişte olsa yurmakta zorluk çeker mi ya sizce daha desteksiz oturamıyor mama sandalyesine bile oturtmadım henüz. Sizce nelerden başlamayalım yiyecek olarak siz neler verdiniz?