Kızlar bebeğim 7 aylık 1.5 aydır ek gıdaya başladık ilk başlar alışmadı sonra sonra yaptığım her şeyi genelde yemeye başladı ancak kulak enfeksiyonu geçirdi o sıra iştahı azaldı ve sanırım yine diş çıkarma döneminde hiçbir şey yemiyor üst dişleri kabarmış ishal ateş var ve hiç ama hiçbir şey yemiyor sadece meyve verirsem onu yiyor asla çorba sebze yemeği yemiyor bugün sadece emdi sizce sürekli teklif etmeme gerek var mı uykusuzluk yorgunluk hastalık bir yandan çocukta iştah kalmadı resmen