sevgikzm Merhaba, emzirmeyi sonlandırmamın üzerinden yaklaşık 1 hafta geçti. Fakat göğüs ağrılarım çok fazla, geçmedi. Bu durumu yaşayanlar var mı? Ara ara çok şiştiğinde az az sağdım ama çok sertleşti göğüslerim. Bir çaresi var mıdır yaşayan?
Bircaykoyicelim sevgikzm 1 hafta boyunca sagmaniz gerek. Hergun 20-30 ml azaltarak her iki göğsüde. Çok şişti ve ağrı yapıyorsa hemen sağın.