Oğlum 25 aylık
Her dışarı çıkmamızda anne baba dede vs
Asla el bırakılmaz, arabalar gelince el bırakılmaz tehlikeli diye çok empoze ettim. Oğlum aşırı hareketli ve dışarı çıktığımızda annenin el bırakılmaz diye. Buraya kadar sorun yok. Parkta arkadaş bulup oynamak istediğinde anne el tut diyor belli süre elini tutuyorum. Yol müsait olunca elini bırakıyorum bian boşluğa düşüyor gibi kendini toplarmaya çalışıyor. Acaba güven eksikliğine neden mi oldum 😞 çok hareketli bir an yola fırlamasından hep korktum empoze ettim