_eay_ aç olduğu için değil kokunu aradığı için emmek istiyor canım. Her istediğinde emzir demişti doktorumuz öyle de yaptım, çok yorucu oluyordu ağlayacak gibi oluyordum 20 dakika da bir emmek istediği bile oluyordu sütüm yetmiyor sanıyordum. Şimdi 3. Ayımıza 10 gün kaldı ve 1.5 saatte 2 saatte bir emiyo