kızım 4 aylık. 30 günlükken başladık tuvalet iletişimine. Anlata anlata bitiremem olayın güzelliğini arkadaşlar. Ben de doğumdan sonra duydum şok oldum. Korbell falan almıştım boşa çıktı şimdi. Bez de almıyoruz. Yikanabilir bebek bezlerimiz var dışarı çıkarken falan kullanıyoruz. Mükemmel bisey bu iletişim , bebekler daha sakin süper uyku keyif vs. Annelik bebeklik adına tavsiye edeceğim ilk şey diyebilirim. Kitabı var adı tuvalet iletişimi. Orda yazan tıbbi her şey o kadar doğru ki. Altı cogu zaman hep kuru bebeğimin. Kakanin saati var zaten. Aynen yukarda denilen gibi ; sabah uyanınca, beslenince falan. Araştırın ve yapın derim. Sakın gazsız bebek, anneye de gün güç enerji doğuyor 😍😍