Bebeğimin tırnaklarını kesemiyorum. Bebek törpüsü diye bişey aldım. O da çok bi işe yaramıyor. Yüzünü çizip duruyor :( bir kere kendime güven geldi tırnak makasıyla kestim. Onda da bi parmağını kanattım. Ağladı falan. Bi daha cesaret edemedim. Siz nasıl yapıyorsunuz? Uykuda kesin demeyin. Asla kesmem uykuda. Yine yanlış bişey yaparsam tam uyku sırasında çok korkar bu sefer