isikdmrbkn Sevgili Anneler merhaba, 4 aylık önce doğum yaptım. Ancak doğumdan iki ay sonra saçlarım tutam tutam dökülmeye başladı. Bu durumu yaşayan anneler var mı varsa çözümleri ne oldu? Tavsiyelerinizi bekliyorum ❣️
Beyzaska Benim de 5 aylık bebeğim. 2 aylıkken başladı hala devam ediyor maalesef. Doktorum normal olduğunu söyledi ek müdahalede bulunmadım ondan dolayı. Şu an minik saçlar çıkmaya başladı dökülenler yerine. Sanırım zamanla kendi kendine geçecek
isikdmrbkn Beyzaska evet.. benimde doktorum aynı şeyi söyledi ama ben bunu ciddi takıntı haline getirdim. Her yerde çünkü saçlarım 🤦🏼♀️ en çokta bebeğimin üzerinde 😔
Minelimm21 Beeeen. Cildiyeye gittim vitamin serum, şampuan ve çinko verdi düzeldi ama gene dökülüyor bu aralar bioxin siyah sarımsak şampuanı kullanıyorum
Minelimm21 isikdmrbkn valla kızım 5 aylıktı gittiğimde şimdi 15 aylık unuttum ama kapsül e vitamini verdi şampuana dökmek için bide çinko hap