Egeeannesi bebeğiniz 2,5 yaşında velayeti size verilir. 10 yaşına geldiğinde yazmışsınız, çok büyük bir sorun olmazsa yine sizde olur ki zaten 10 yaşında çocuğa hakim mahkemede soruyor kimi istersin diye. Ayrıca eşiniz polis ise görevi icabı çalışma saatleri bakımından çocuk velayetini zaten zor alır 10 yaşında da olsa. Eşinizin şartlarının daha iyi olması velayet sebebi değil, şartları daha iyi madem size bebeğinize nafaka verir, kiranızı öder. Avukatım bu arada, sordunuz diye yanıtladım. Hakkınızda hayırlısı olsun