Gayet normal, acele etme :) sonra bir anda emir yağdırmaya başlıyorlar, mont ver-baba git-anne gel- haydi park!! Diye affallayıp kalıyor insan ☺️ şaka bir yana 20. Ayda genelde bebekler kelime+işaret şeklinde konuşuyor. Anne deyip bişeyi gösteriyor.
Desteklemek için soru sorabilirsin. Elmayı mı istiyorsun? Gibi..
Bir de ritm çok işe yarıyor. Melodik şekilde kolay kelimeleri söyleyebilirsin