Oğlum 4 aylık ve uyku konusu artık bizi çok yormaya başladı. Aşırı düzensiz uykuları bazen sabaha kadar uyumuyo. Uyku sinyali aldığım an hemen uyutmaya çalışıyorum uykuya direniyo çığlık çığlığa zar zor uyutuyorum. Normalde gündüz yarım saat yarım saat zor uyur ama gece 12den sonra sabaha kadar emer uyurdu şimdi ataktan dolayı 2 saat olmadan uyanıyo ve yine zor dalıyo. Artık bu uykusuzluk ona da bize de zarar diye düşünüyorum. Eğitimde ağlıyo diye çekiniyodum ama zaten çok ağlıyo. Kendimi hazırlamaya çalışıyorum şu an. Böyle zor uyuyan bebekle eğitim verip sonuç alanlar kaç gün zor geçiyo. Yani ne kadar süre sonra ağlamalar azalıp sonuç aldınız. Kendimi hazırlıycam ona göre🥲