AylinMine Merhaba kızlar Bebeğim 4.5 aylık. Kulağını deldirmek istiyorum. Sizce en uygun kaçıncı ayda deldirmek ? Sizler ne zaman deldirdiniz ?
ppzeynep AylinMine Ben 2 yaşındayken kızım kendi isteyince deldirmiştim. Çocuk isteyene kadar deldirilmesi taraftarı değilim. Doğar doğmaz kulağımı delen ebeme hep kızmışımdır. Büyüdükçe deliklerin yeri değişiyor çünkü.
AylinMine ppzeynep evet eşim de biraz anlıyor deldirme işinden daha kulak memesi yerine oturmamış diyo
Zumra01 Ben 9 aylik saglik kabininde deldirdim zaten muayene etti kulagini sonra deldi suanlik bi sorun yok cok sukur