Guneselif22 Bugün tam 30 günlük oldu, bir kaç gündür, gündüz uykusu sıfır, sürekli kucakta gezmek istiyor. Akşamları bi de gaz sorunu cekiyoruz krizlere giriyor cok zor sakinleşiyor. Bunlar 1. Sıçraması mı yoksa bi doktora mı götürmeliyim ?
Poyrazimmm Guneselif22 dr a götür cok sancisi varsa gaz ayri şıcrama ayrı bisey gaz icinde kimyonlu ilik su iç normalde bir kere icilir ama senin bebeginde cok sanci varmis sen gunde 2 kez ic iyi gelir bide bol bol masaj
[silindi] Guneselif22 eyvahlar olsun diyorum sözü başkalarına bırakıyorum bacım ben neler çektim neler 🥴 bebeğe mi adapte olasın ağlamasına mi atak haftasıni bitirmesine mi ah ahhh anneler ölümsüz olsun bebişler sağlıklı olsun