CanMomy Oğlum 4 aylık anne yani beşiğinin içine reflü yatağını koydum doğduğundan beri öyle yatıyor hala kaldırmadım sizce uygun mu siz bebeklerinizi nasıl yatırıyorsunuz odası var Montessori oda takımı aldım ama henüz oraya geçmek için çok erken 😌
Linaduygu CanMomy 4+12 ben hala reflü yatağını kullanıyorum 😂 kusar vs ama artık sığmıyor eskisi gibi doktor sakıncası yok demişti zaten
CanMomy Linaduygu aynen zaten yumuşak yatakları tavsiye etmiyor doktorlar kemik gelişimi açısından ve 1 yaşa kadar yastık kullanımını ben hala yastık kullanmıyorum bile gerek kalmıyor reflü yatağında yattığı için 😊
CanMomy guno konforlu olduğunu düşünüyorum gece ilk zamanlar kusma vs olduğu zaman çok işime yarıyordu herkesin kendi fikri bebeğim 😊 oğlum da rahat ettiği için hala kullanıyorum
Linaduygu CanMomy aynen yastıkta kullanılmaz ama sığana kadar ben devam ederim azıcık ayaklar çıksada 😂